دانلود کارتون به یاد ماندنی پت و مت
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 18 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود کارتون به یاد ماندنی پت و مت

دانلود کارتون به یاد ماندنی پت و مت


مجموعه استثنایی از کارتون های دو شخصیت محبوب و دوست داشتنی Pat و Mat از سال 1979 یا همان سال 58 خودمان تا هم اکنون که شامل بیش از 63 قسمت در 6 فصل از کارتون های جذاب و در عین حال بامزه از این سری است. پت و مت در جهان تنها متعلق به کودکان نیست بلکه از قشر بزرگسالان هم مخاطب بی شمار و طرفدارن زیادی دارد

شخصيتهاي اصلي اين مجموعه عروسکي، دو کارگر و تعميرکار دست و پا چلفتي هستند که در هر قسمت مي خواهند مشکلي را حل کنند اما هرچه تلاش مي کنند، مشکل پيچيده تر مي شود و مشکلات جانبي بيشتري پديد مي آيد. در آخر، با احمقانه ترين و پردردسرترين شيوه به راه حلي دست مي يابند که از آن «رضايت» دارند. دو شخصيت عروسکي ابتدا در فيلم کوتاهي به نام «متفکران» حضور يافتند و سپس مجموعه تلويزيوني مستقلي بر اساس اين شخصيتها با عنوان «و همينه!» ساخته شد. در اين زمان بود که شکل و ظاهر آنها به صورت کنوني طراحي شد. عاقبت در سال 1989 اين شخصيتها داراي نامهاي پت و مت شدند و مجموعه تلويزيوني آنها هم به همين اسم ناميده شد.

در كارگرداني اين اثر هم نهايت دقت صورت گرفته است؛ آنها كه كمي با رشته انيميشن‌سازي آشنا باشند ميدانند كه چنين انيميشني تك‌فريم ـ تك‌فريم فيلمبرداري ميشود و درنهايت 24 فريم براي يك ثانيه. با اين وجود، كاملا واضح است كه اين انيميشن را با دقت و حوصله فراوان ساخته‌اند، چون حركات عروسكها طبيعي و كامل است. در كارگرداني شيوه راه رفتن، دست دادن، و ساير حركاتشان به شخصيت عروسكها هم توجه شده، و اين ريزه‌كاريها هم در كارگرداني و هم در فيلمبرداري اين انيميشن كاملا .مورد توجه بوده است.
 

حجم:7.7 گیگابایت


لینک دانلود :
برای دانلود لینک زیر را در نوار آدرس کپی کنید
 


 پسورد : www.vatandownload.com
   منبع :  http://www.iranmeet.com  



|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو تصویری , انیمیشن , ,
برچسب‌ها: دانلود کارتون , کارتون , دانلود , کارتون به یاد ماندنی پت و مت , پت و مت , دانلود , دانلود فیلم , فیلم , مستند , دانلود مستند , دانلود فیلم , دانلود فیلم مستند , دانلود رایگان , دانلود مستند جدید , دانلود مستند 2011 , سایت فیلم , سایت فیلم مستند , سایت دانلود , فیلم اموزشی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .